Ce vrea să audă o proaspătă mămică. 5 incurajări de care are nevoie.

    Sursa: Unsplash

    "Din păcate, după ce naști nu primești un manual de instrucțiuni, așa că fiecare se descurcă cum poate. Indignată, îi spuneam mamei mele, cum pot medicii la 4 zile după ce ai născut, să te trimită așa acasă, să te descurci. Mami râdea și îmi tot spunea că e treaba mea să mă descurc de acum. Maternitatea m-a lovit destul de tare. Nu știam pe ce planetă sunt, speriată, panicată, cu un ghemotoc mic pe care nu îl înțelegeam și cu dureri și toate cele de după cezariană."

    Aşa începeam un articol, foarte personal şi plin de emoţii, scris anul trecut, în care descriam exact ce am simţit când am devenit mamă: Mi-a trebuit un an să mă bucur cu adevărat de copilul meu! Acele trăiri sunt sincere şi decriu perfect cum se simte o femeie când devine mamă şi nu mai este responsabilă doar pentru ea, ci şi pentru ghemotocul mic care plânge neîncetat.

    De ce avem nevoie în acele momente? De ajutor, de iubire şi de încurajări!

    Aşa că dacă aveţi o proaspătă mămică pe lângă voi, spuneţi-i aceste 5 încurajări. Va simţi că nu e singură şi că totul va fi bine!

    • Ştiu că pare imposibil acum, dar va fi bine! Vei avea timp şi pentru tine.
    • Eşti cea mai frumoasă femeie din lume! Ignoră ridurile, vergeturile şi cearcănele. 
    • Bebeluşul nu plânge pentru că tu nu eşti o mamă bună. Îi e doar foame, sete sau are scutecul plin. Răbdarea! Încet, încet vei reuşi să îi recunoşti uşor nevoile.
    • Da! Va veni acea noapte, în care va dormi 5-6 ore legate. Şi va fi minunat! Şi vei vedea că vei supravieţui!
    • Nu există mame perfecte! Nu fi exigentă cu tine! Bazează-te pe instinct şi totul va fi bine!


    Foto: Unsplash

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia