Bloggeriță în devenire. Particip la SuperBlog. Part 2



Particip la SuperBlog! Yuhuu! Ediția de primăvară! Abia aștept din nou să simt adrenalina și emoțiile date de această competiție, care te pune la încercare, nu glumă și de la care am învățat atât de multe.

Prima ediție pentru mine a fost grea. Eram parcă pe altă planetă și fiecare probă mă lovea ca valul mării, nu reușeam să țin pasul cu ritmul impus și am participat doar la câteva probe. Citeam articolele celorlați colegi bloggeri și eram uimită cât de bine scriu, cât de coerent, cât de rapid, cât de ușor și mă simțeam ca un elev în clasa a 4 a pe lângă ei. Dar am învățat. m-am corectat, am urmat exemplu lor și zic eu, m-am perfecționat. Nu mai sunt același blogger care a intrat în competiția de toamnă și cu siguranță și în această ediție voi avea multe de învățat.

Aștept cu nerăbdare probele, sper să mențin ritmul propus și să duc la bun sfârșit competiția.

Să îmi țineți pumni!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia