Pachețel pentru bebe. Ce poți să duci unui nou-născut la prima vizită.


Mereu sunt întrebată care sunt cele mai bune și practice cadouri pe care le poți duce atunci când vizitezi un nou-născut. Multă lume, nu neapărat din rea-voință, ci mai degrabă din necunoștință de cauză, ajung să ducă bebelușului pe care îl vizitează lucruri inutile sau pe care nu le va folosi niciodată.

Care sunt cele mai recomandate lucruri pe care le poți integra în pachețel: 

  1. Pături. Sunt foarte folositoare în primele luni când mamele sunt puțin paranoice și nu acceptă ideea de a-i pune direct pe pat. Știu sigur, pentru că așa am procedat și eu. După ce trece această perioadă, le va putea folosi pentru a-l înveli. 
  2. Scutece. Poți întreba mămica ce marcă și ce număr poartă și poți liniștită lua un bax. În acest fel ajuți familia să economisească niște bani, deoarece în prima lună scutecele se schimbă des. 
  3. Haine. Neapărat alege haine de mărimi mai mari, cele mai potrivite ar fi cele de mărimea 62, 74 sau 80.
  4. Jucării. Aceastea sunt binevenite mereu, cu cât are bebe mai multe, cu atât e mai fericit.
  5. Produse de igienă. Și aici e nevoie să întrebi mama înainte, pentru a lua exact ce folosește sau ce este recomandat pentru bebeluș. Sunt foarte multe branduri, iar unii bebeluși au nevoi de o gamă specială. 
Aceste recomandări sunt generale, puteți personaliza în funcție de dorințele voastre sau din perspectiva naturii relației voastre cu proaspăta mămică. 

Nu uitați și de mamă! Are mare nevoie de încurajări și gesturi frumoase în această perioadă dificilă și nouă pentru ea. Îmi amintesc cu drag că în prima săptămână am fost vizitată de prietene atente care mi-au adus pe lângă multe alte lucruri pentru Amalia chiar și tort, pe care l-am devorat cu placere. Eram la începutul procesului de alăptare și simțeam că aș putea să mănânc și un rinocer, așa că tortul a fost binevenit. M-am simțit mult mai bine după, mai fericită și am mai uitat pe moment de noptile nedormite și de durerile avute.

Datorită experiențe mele personale cu Amalia pot spune că un pachețel ideal pentru bebe din perspectiva mea conține:

  • Haine, scutece, jucării, produse de igienă, servețele umede, o cremă pentru iritații de scutec, de exemplu Bepanthen, un set de castronele și un set de linguri și furculițe folositoare la începutul diversificării și eventual câteva bavețele.
Acest pachețel trebuie gândit în așa fel încât să fie util pentru noua familie și nu e nevoie să puneți în el lucruri pe care bebelușul să le folosească imediat după naștere, deoarece mai mult ca sigur părinții au cumpărat tot ce era necesar. 

Foto: Pixabay

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia