Inspirația zilei: Budincă de brocoli cu pui la cuptor.


În familia noastră există un obicei sănătos. Ne facem în fiecare duminică un meniu pe toată săptămâna și îl respectăm. Acest lucru ne ajută să ne organizăm mult mai bine, să nu ne întrebăm în fiecare zi ce mai mâncăm și să economisim bani. 

Pui cu brocoli. Bun. Pot să îl fac puiul pe grill și brocoli tras la tigaie sau direct în tavă toate ingredientele și la cuptor cu ele. Dar...eu nu sunt o persoană care iubește clasicul, ci care mereu vrea să încerce ceva nou. Astfel am ajuns la budica cu brocoli și pui. 



Ingrediente: 

  • 300 grame de piept de pui (suficient pentru două persoane);
  • 400 grame de brocoli;
  • 50 ml de ulei (eu am folosit de floarea soarelui);
  • 3 ouă;
  • 1 iaurt grecesc (e am folosit cu grăsime 2 %);
  • 150 grame de cașcaval;
  • 2 linguri de pesmet;
  • un cub de unt;
  • sare, piper, boia dulce, oregano.


Mod de preparare: 

  1. Am pus brocoli la fiert, cam 10 minute;
  2. Într-o tigaie am pus uleiul și puiul condimentat cu sare și oregano și l-am prăjit puțin, cât să capete crustă;
  3. După ce brocoli a fost fiert, l-am pus la scurs. Este foarte important să fie scurs bine;
  4. Am luat și puiul de pe foc și l-am pus într-o farfurie;
  5. Am pregătit sosul: într-un bol am pus ouăle bătute bine, cașcavalul dat pe răzătoare și iaurtul, condimentând cu sare, piper, boia dulce, oregano;
  6. Având toate ingredinetele pregătite, a venit timpul vasului. L-am uns cu unt, și am presărat pesmetul;
  7. Punem prima dată brocoli în vas, urmează puiul și sosul pregătit care se nivelează cu o spatulă astfel încât să ajungă peste tot;
  8. L-am pus în cuptorul preîncălzit;
  9. L-am lăsat la foc mediu, cam 20-25 de minute;
  10. Am servit preparatul cu o salată de ceapă galbenă, asezonată cu sare și boia dulce.
Poftă bună!



Foto: Pixabay&Arhivă personală

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.