Piept de pui picant pe pat de orez cu dovleac și brânză ceddar. Pentru oamenii care iubesc mâncarea picantă.


Ador mâncarea picantă. Cu puţin chili deja mâncarea e muult mai bună. Aş pune în orice, dar soţul nu face parte din acest grup de oameni care adoră iutele, aşa că pun doar uneori şi doar în cantitate mică. Eu aş putea duce mult mai mult, dar nu exagerez, pentru că ştim noi ce consecinţe are...

Vă prezint azi o reţetă simplă, dar foarte gustoasă!

Ingrediente:
-400 grame piept de pui
-un dovlecel de mărime medie
-orez bob pufos, care nu se lipește
-sos de roșii
-ceapă
-ulei de floarea soarelui
-brânză ceddar
-mărar
-sare, piper, boia de ardei dulce, chili
Am pus pieptul de pui la fiert și în acest timp am pregătit orezul. Am călit o ceapă mică în cam 30 ml ulei, după am adaugat dovlecelul tăiat mărunt și am amestecat aproximati 3-4 minute. Am pus orezul peste, cam 4 linguri și am amestecat încontinuu 2 minute, adaugand la final apa. Se lasă la fiert 20-25 de minute și se adaugă după gust, sare, piper, mărar sau pătrujel dacă sunteți fan. După ce a fiert pieptul de pui, l-am lasă la răcit, l-am taiat fâșii și l-am pus în tigaia, unde am călit în prealabil o ceapă mică. Am lăsat la foc mediu cam 7-8 minute și am adăugat sosul de roșii, sarea, piperul, boia de ardei dulce și chili. Ca și plating, am pus orezul în farfurie, după un strat de brânză ceddar și peste puiul picant.

Poftă bună!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia