Cum îmi gestionez cumpărăturile de Black Friday. Ghid de supravieţuire.




Începe nebunia Black Friday şi aud în stânga şi dreapta ce reduceri mari sunt pe site-ul X sau Y, ce botine drăguţe sunt cu un milion mai ieftine, ce palton elegant e la un super preţ. Sunt tentată să cumpăr tot, pentru că ştii vorba aia: "Niciodată nu o să mai fie la preţul acesta", dar după un minut de gândire, îmi amintesc de faptul că am de plătit chiria, creşa, curentul şi că pot trăi şi fără botinele alea drăguţe. Cea mai bună decizie e să îmi fac un "ghid de supravieţuire" şi să nu cumpăr din impuls. 

Ghidul de supravieţuire pentru Black Friday 


Îmi iau frumos agenda şi îmi scriu acolo toate gândurile, promisiunile, strategiile care mă vor ajuta în fiecare an de Black Friday:

1. Promit că voi aştepta minim 15 minute până voi cumpăra un produs;
2. Voi cumpăra vara ghete şi iarna pantofi pentru că sunt la 80% reducere (aşa sper);
3. Nu voi cumpăra niciodată bluze damă mărimea S cu gândul că voi slăbi;
4. Voi avea voie doar 2 perechi de încălţăminte per comandă şi bine ar fi să fie la reducere (de ţinut minte: Alege cele care au 70-90% reducere);
5. Nu am voie genţi de damă!  (Ai voie una dacă e mare urgenţă sau nu ai cu ce asorta pantofii comandaţi);
6. Mănâncă ceva înainte de a trimite comanda, aşa vei fi liniştită şi fericită şi vei lua decizii raţionale. Nu bea vin!!! Ştii ce se întâmplă când bei vin!! Remember! ( şi acum stau în cutie pantofii galben-neon);
7. Ia o scurtă pauză dacă te simţi stresată, dar salvează articolele în wishlist! (Salvează, salvează, salvează! Altfel vei plânge după ele ca după paltonul de culoare alb-perlă, pe care nu l-ai mai văzut în ultima perioadă);
8. Alege articole care sunt potrivite pentru tine! Nu pentru modele de la Victoria' s Secret. (45 vs 83!!!);
 9. Impuneţi o sumă maximă de cheltuit şi nu o depăşi!

În acest mod voi reuşi să nu cheltui mult, să nu mă trezesc că am achiziţionat articole inutile şi sunt foarte sigură că aceasta e cea mai bună cale prin care nu voi fi nici dezamăgită, nici falită. 

Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018, ediţia de toamnă. 

Foto&Sursă de informare: answear.ro



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia