Pâine şi mâine!



                                                Doar dacă vrem putem ajuta!

Navigând pe facebook am dat peste această campanie, Pâine şi mâine, am citit şi m-a impresionat profund. E incredibil ca în anul 2018 să mai fie copii care nu au parte de o masă caldă pe zi. Da, copiii aceia au părinţi, dar poate unii nu pot, nu se implică, nu le pasă. Nu e vina copilului. Pentru a putea învăţa trebuie să li se asigure cele mai bune condiţii pe cât posibil, iar o masă caldă e un ajutor însemnat.

Cum ajută programul, copiii: 

Programul „Pâine şi Mâine” este menit să ofere unui număr de 2.500 de copii, din zonele defavorizate, o masă caldă în fiecare zi şi sprijin pentru realizarea temelor. Astfel, le asiguram nutritia necesara pentru a se dezvolta normal si diminuam rata abandonului scolar în satele sărace ale judetele Vaslui, Dolj şi Vâlcea.

În 26 de ani de când lucrăm alături de comunitățile sărace din România rurală am învățat că educația este cheia succesului. Ne dorim ca tot mai mulţi români să aibă cel puţin 8 clase dar ca să ajungem aici trebuie să ajutăm copiii să nu renunțe la studii.
Pe lângă faptul că li se asigură o masă caldă, elevii sunt sprijiniţi să îşi facă temele timp de 2 ore după terminarea cursurilor, sub îndrumarea unui cadru didactic.
Este un proiect minunat, ce merită sprijinit. Mai multe informaţii aici: Despre proiect.

Cum puteţi ajuta? 

Donând aici: Donează sau trimiţând un sms la 8844 cu textul "Pâine". O masă caldă e echivalentul a 10 lei, atât de puţin şi totuşi atât de mult pentru ei. Puteţi renunţa la o cafea sau o revista o dată pe lună pentru aceşti copii, care au nevoie de noi.

Eu am donat, tu ce mai aştepţi?

Foto&Surse: https://painesimaine.ro/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia