Femeile şi tehnologia




Vă place să ascultaţi muzică? Mie, da! La nebunie. Mai ales când fac curat, mâncare sau alte activităţi prin casă.  E o rutină deja să dau muzica la maxim şi să fredonez versuri în timp ce şterg praful sau adun o tonă de jucării din sufragerie. Le faci pe toate mai cu spor când auzi muzica ta preferată taree şi simţi vibraţia ei prin toţi porii. La fel faci şi tu, nu? Eei, dar mie nu îmi mai ajunge boxa de la televizor şi am decis să mă interesez de o boxă care ştie meserie. Zis şi făcut, dar de unde încep? Cine s-a gândit, sigur eu nu, că există atâtea tipuri de boxe. Boxe podea, boxe raft, boxe centru, boxe active, boxe portabile, oare ce înseamnă boxe 5.0/5.1 sau subwoofer activ?? WOW! Chineză pentru mine. Am apelat la omul care se pricepe la acest domeniu în familia noastră, soţul meu, care m-a îndrumat spre AVmall. Mi-a spus să intru pe avmall.ro şi acolo voi găsi atât un număr considerabil de produse, cât şi informaţii, deoarece site-ul are un blog unde găsiţi recenzii, ştiri, evenimente. Este foarte util, deoarece explică clar şi pe înţelesul femeilor, totul despre echipamentele lor. Bine, mai sunt şi termeni tehnici, dar de aia există soţ sau Google. Nu zic, mai sunt şi femei care se pricep la tehnologie, dar eu nu sunt una dintre ele. Eu aveam nevoie de explicaţii suplimentare, iar blog-ul s-a dovedit un real ajutor. Există şi o căsuţă de chat, unde cineva specializat iţi asigură suport tehnic. 


Cine sunt cei de la AVmall.ro?


Sunt specialişti în vânzarea de produse şi servicii în domeniul Hi-Fi şi High-End, adică echipamente audio-video performante, dar şi tratamente acustice. Showroom-ul lor este unul dintre puţinele din ţară cu asemenea dotări, iar portofoliul său şi personalul experimentat fac ca alegerea ta să fie uşoară şi adecvată nevoilor tale.


Ce mi-aş dori eu?

Varianta 1:


Boxe Tavan Davin Acoustics 100 Ro

O idee super mişto. Sunet la cea mai înaltă calitate, dar fără a ocupa mult loc în cameră. Pot fi uşor inserate în pereţi pentru o utilizare eficientă. Să vezi atunci cum intră muzica prin ţoţii porii. Patru gagicuţe dinastea puse in colţurile tavanului şi faci mâncare de nu ştie soţul ce s-a întâmplat de are mâncare caldă în fiecare zi. Acum mai multe detalii tehnice nu ştiu eu să vă zic, atât am înţeles şi eu, dar aici găsiţi toate informaţiile. Mie îmi place mult ideea de a avea boxe de genul, care nu ocupă loc, dar care sunt la îndemână şi reproduc fidel sunetele. Plus că sunt rezistă şi în locuri cu umezeală.


Aveţi şi demonstraţia video: aici



Varianta 2: 






Boxe de perete Indiana Line Tesi Q

Este bună atât pentru a asculta muzică, cât şi pentru filme. Se montează uşor şi nu are nevoie de alte accesorii. Reproduce sunetul la înaltă performanţă şi este la un preţ foarte accesibil. Pentru mine ar fi ideală, deoarece suntem mari amatori şi de filme şi astfel împac două plăceri. Sau vicii? Aici aveţi detalii despre această boxă.

Indiferent ce aş alege, cert este că am parte de un raport calitate-preţ foarte bun şi că orice gen muzical aş asculta, va fi redat fidel. 

Pentru mai multe informaţii puteţi accesa următoarele linkuri: Indiana Line şi Davis Acoustics. Printre zecile de modele, sunt sigură că veţi găsi ceea ce vă interesează.

Vă avertizez! Veţi petrece mult timp căutând, comparând, ascultând, pentru că AVmall are o gamă largă de produse. Ceea ce e minunat şi incitant!

Foto&aSurse: www.avmall.ro


Pentru mai multe articole puteţi intra pe facebook-ul: Amely's Mum sau pe instagram: Amely's Mum.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia