Da...chiar arăţi bine!

Azi am fost surprinsă, dar în acelaşi timp şi complimentată. M-am întâlnit cu o amică, cu care nu mă mai văzusem de dinainte de sarcină. Din vorbă în vorbă mi-a spus direct: "Da.. chiar arăţi bine"! Am zâmbit, dar după un timp de gândire, după am "rumegat" bine, mi-am dat seama de ceva. Aaaa, da, pe lângă că..chiar arăt bine, am slăbit, aveam nişte pantaloni minune şi un tricou negru care ascunde ce trebuie, am realizat dilema ei. Fetelor şi mamele arată bine! Unele chiar super bine la o lună după naştere. Şi mamele se pensează, îşi pun unghii cu gel, se machiază, îşi vopsesc părul, ţin dietă, fac sală, mai bagă un rimel şi un ruj când ies afară. Nu e aşa o "pedeapsă" să fii mamă. Primele 3 luni, da, sunt grele, dar după capeţi nişte puteri magnifice. Nici ţie nu îţi vine să crezi câte poţi face. Ai timp şi de tine. Binee! Nu ca înainte, dar ai. Rimelul şi rujul sunt date pe fugă şi cu companie, programările la păr, unghii sunt făcute cu o lună înainte, după ce sigur ai pe cineva să stea cu bebe, dieta se ţine când chiar nu ai timp să mânânci ceva şi te saturi cu pufuleţi sau când te rogi să adoarmă ca să poţi găti ceva, pentru că stomacul tău face scandal. Se poate! O mamă poate fi aranjată, îngrijită. Nu când stă acasă, dar când merge la plimbare sigur! Vă las şi un link foarte interesant şi plin de informaţii despre mame după naştere de pe www.copilul.ro : Aspectul şi sănătatea mamei după naştere.

Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.