Vacanța în 3 nu e ca vacanța în 2


În ianuarie ieșeam fericiți din agenție, ieii mergem în Zakynthos. ❤  Lunile au trecut și noi visam la peisaje uimitoare și la mare. A venit și ziua mult dorită și am ajuns în Grecia. Muzică în surdină, mâncare bună, miros de vacanță. Totul bine, până Amalia a făcut febră și nu orice febră, direct 38, 9. Și de aici începe panica, grijile. Nu vrea să pape, nu vrea apă, nu vrea lapte. Cu chin și stres o conving să pape ceva, lapte foarte putin, chiar și apă cu seringa. Ne și gândeam, gata, vacanța e distrusă. Febra nu cedează, ajungem și la 39, 5. Sunt cât de cât liniștită că am trusa de medicamente cu mine, din care nu lipsesc Nurofen, Panadol și Locamin în caz că febra trece de 39, 5. Ca o mamă panicată mergem și la un control. Ies de acolo mult mai liniștită. Doar un roșu în gât și 3 dinți care se chinuie să iasă. Încet, încet bebelina mea și-a revenit, am început să vizităm insula, să mergem la mare, să ne bălăcim, să ne bucurăm de vacanță. Se pare că vacanța în trei nu e ca vacanța în doi. Faci ce vor ei, nu ce vrei tu. Dar totul e bine când se termină cu bine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia