Trusa medicală de vacanţă


Înainte de vacanţa din Grecia mi-am completat trusa de medicamente pentru Ama. Pentru asta am urmat sfaturile medicului de familie care o are în grijă pe bebelină. Mie mi-au folosit, pentru că Ama a făcut şi febră şi roşu în gât şi diaree în vacanţă. A fost foarte liniştitor să ştiu că le am cu mine şi nu trebuie să caut pe la farmacii disperată.

Pentru soare: cremă de soare La Roche-Posay, factor 50, cremă de după soare de la Plant Activ, apă termală Avene
Pentru ţânţari: braţară, Fenistil
Pentru febră: Panadol, Algin, Locamin pentru febră peste 39, 5
Petru răceală: Biosept Mami şi bebe, Vitamina C
Pentru nas înfundat sau cu muci: Gripstop, Vibrocil, Ser, Batista bebeluşului
Pentru iritaţii funduleţ: Bepanthen, Nidoflor, Baneocin
Pentru gât roşu: Tantum verde spray
Petru tuse: GrinTuss pentru tuse seacă şi productivă
Pentru răni: Betadine, plasturi
Pentru alergii: Xyzal picături. Elocom cremă
Pentru afte: Anaftin 
Pentru erupţie dentară: Osanit, Anaftin baby
Un antibiotic: Augmentin
Pentru diaree: Debridat, Săruri de rehidratare, Linex baby picături
Pentru vărsături: Metoclopramid

Trusa se constituie cu ajutorul unui medic şi doar el poate recomanda dozajul corect. 

Foto: Google





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia