Perioada de la 1 an la 2 ani. Dificilă, grea, frustrantă!


Avea mama o fetiță delicată, cumințică care păpa tot din farfurie, bea lăpticul frumos, se juca frumușel pe covor cu jucăriile, etc. Eii, în prezent are mama...o prințesă războinică! Care aruncă mâncarea peste tot, pereții au urme de la iaurt, fructe, până la ciorbe și paste, care se enervează fooarte repede și aruncă jucăriile unde nimerește, care mă bate uneori când nu o las să se joace cu lucruri periculoase, sau să sară din pat în cap, care nu prea mă mai ascultă, care "fură" jucăriile bebeilor și le aduce la mine (să le bag în ghiozdan), care, care, care. Pentru mine e o perioadă grea și dificilă. Amalia s-a transformat din o fetiță liniștită într-un taifun. Încerc să o înțeleg, e normală perioada, trece prin tot felul de schimbări, descoperă multe lucruri, are multe achiziții, dar și nervii mei mai au puțin și sunt întinși la maxim. Trebuie să îi caut tot mai multe activități pentru că dacă nu e ocupată, e scandal. Și...da!😁 Trebuie să învăț să mă mișc mai repede și să rezolv treburi în maxim 2 secunde, cum ar fi încălzirea laptelui, gătirea la cuptor a mâncării, schimbatul scutecului, prinderea părului, să dispar din fața ei. 😂😂 E incredibil cum de la o secundă la alta se schimbă. Acum e iubita mamei care mă drăgălește și pupă și în secunda doi, puuff o jucărie în cap. Nah, ascunde nerviiii, mami! Taci, inghite în sec și treci peste! Pupă-o, iubește-o și pafff o a doua jucărie în cap! 😂😂 Asta e viața noastră de zi cu zi momentan! Fascinantă, nu?  Vă spun eu că îmi simt limitele testate, dar #rezist! Respir adânc și zi de zi o iau de la capăt. Va crește, va înțelege, va citi această postare și va veni fuga la mami cu un pahar de vin rece, ca să se relaxeze.
Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia