Cu cât vreau eu mai mult relaxare, cu atât mă caută mai mult ea!



Dimineaţă. 10:11. Ne trezim. Aşa vrea bebelina mea, nu neapărat eu. Şi încep. Strâns patul, schimbat funduleţul bebelinei, pregătit de papa. Prima dată pentru ea, după eu. Strâns, spălat tot, maturat. Ajung la partea bună. Fac cafeaua pe care o să o savurez. Yummy! O iau şi mergem în sufragerie. Îi răstorn plasa de jucării şi pun covorul. Acum ar trebui să beau cafeaua şi să trag un ochi pe facebook şi ea să se joace. Am nevoie de doar 5 minute cu cafeaua!! Ce urmează? Mă călăreşte, scap cafea pe jos, şterg, vrea sus pe canapea să sară, cade pe lângă, ignoră jucăriile. Pun cafeaua sus şi acolo rămâne. Mă joc cu ea şi se joacă frumos. Încerc să mă retrag pe canapea. M-a descoooperit! Vineee! Are un radar clar!  De fiecare dată când încerc să mă relaxez e pe mine direct. Nu mai există timpul meu, există timp pentru ea. Trece printr-o perioadă grea cu erupţia dentară, cu răceala, cu atâtea lucruri care le descoperă şi nu le înţelege. Are nevoie de mine şi eu îmi pun pe pauză timpul meu liber. Îl voi recupera! Până atunci, încă visez să îmi savurez cafeaua. Grea perioadă! Tot mai dificilă, dar se spune că e mai bine după 2 ani. Momentan încerc să îi fac faţă, în fiecare zi o altă provocare!

Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia