Avion cu motor, ia-mă și pe mine-n zbor!


Prima călătorie a Amaliei cu avionul, cu mici excepții, a fost un succes. A fost cât se poate de cumințică, pentru un copil de 1 an și 3 luni. Prin cumințică mă refer la faptul că nu a devastat magazinele, ci doar a urlat de o știau toți pasagerii😁, a mârâit, a alergat, a mâncat, de toate a facut, ce să mai zic. Într-un timp eram singurii din sala de așteptare cu bebe, dar după ce a venit un grup cu vreo 4-5 copilași, mai mici sau mai mari, m-am simțit ușurată și nu am mai simțit toți ochii ațintiți asupra nostră. Cea mai grea parte a fost așteptare. Zborul, în sine a fost foarte ok. S-a potrivit cu ora ei de somn și a dormit majoritatea timpului. Cât nu a dormit, a comunicat cu oamenii din fața sau spatele nostru. Mai erau 3-4 bebei în avion, așa că mă simțeam destul de smecheră când cel care plângea nu era Ama. Ce fată mare și cuminte are mama!
Per total a făcut față foarte bine, dar și zborul a durat doar 1 h și 30 de minute. Probabil la un zbor mai lung, apar mai multe provocări. M-am tot gândit și stresat oare cum va fi, dar totul a fost bine. Nu ești mamă dacă nu faci câteva scenarii! 😁

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia