5 semne că ești (încă) iubită😁



Dacă și după 3-4 ani mai face asta, înseamnă că ai tras lozul câștigător.


  1. Își calcă singur hainele! 😂😂 Fără a spune: "Eu de asta m-am însurat, ca să îmi calce hainele altcineva."
  2. Îți "permite" o seară în oraș cu fetele! Fără a spune: "Da, eu ce să fac cu copilul?" Sau: "Nu pot să vin și eu?"
  3. Gătește de 3 ori pe săptămână. Mâncarea ta preferată, pentru că el o face muuult mai bună! 😁😁
  4. Îți scrie mesaje de genul: "Te iubesc", "Să ai o zi minunată", "Ești frumoasă", etc ❤
  5. Știe care e vinul tău preferat și știe momentul potrivit să îl cumpere! 
Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia