Prima noapte dormită bine😂

M-am gândit la acest articol după ce am dormit o noapte întreagă fără Amalia după un an și o lună de dormit doar împreună. Fiind la bunici am programat o seară de film. Cum Ama nu mai papă țiți, bunica a propus să rămână să doarmă cu ei. Bun! Zis și făcut. Am plecat la film, ne-am relaxat, am venit acasă, Amalia dormea liniștită cu bunicii. Așa că am zis că acum e clipa mea. Wow, ce o să dorm euu! La început m-am tot foit, nu îmi găseam locul. Mă tot gândeam: "Oare ce face?" "Oare e bine?" "Oare se foiește?". Asta a fost la început. După un timp, am adormit atât de adânc, încât m-am trezit abia dimineață. Foarte odihnită. E bine tare să dormi o noapte întreagă. De atunci a fost și a doua noapte și Ama pare să doarmă bine cu bunicii. Eu am dormit bine, Amalia a dormit bine, bunica mai puțin...😂😂

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia