Nu avem rochii pentru dumneavostră aici!


 După naștere m-am pricopsit cu o siluetă rubensiană. Adică? Sunt pufoasă, cu forme😁 cu fundul bine definit și...de toate. Obeză nu sunt, asta e clar, dar am observat că dacă nu ai mărimea 25 la blugi..ești grasă. Caut și eu o rochie pentru o nuntă. Caut ceva elegant, drăguț, care să mai ascundă ba una, ba alta. Văzusem o rochie care cam acoperea toate cerințele mele. Bun! Merg să o probez. Dar mai întâi mai intru într-un alt magazin. Naiva de mine mă opresc în fața unei rochii când apare vânzătoare, foarte autoritară: "Doamnă, pentru mărimea dumneavostră avem doar în camera cealaltă." Adică rochii pentru doamne mai cu mulți ani ca mine. Frustrată, am ieșit din magazin. Nah, asta e. Intrăm în cel vizat: "Aaa, mărimea 42 sau 44? Nuuu. Nici nu se face acest model pe așa mărime. Maxim 40." Bun! Văd un alt model. Doamna: "Oo nu am 42, ieri l-am dat și oricum nu vă intră. Luați un 48". Iau rochia cu sufletul sfâșiat😂 și probez. Rezultat? Ca pe gard. Supeeeer maree. Largă, lungă, nașpa. Ies și mă enervez. Acuma, clar nu sunt model, dar nici 48 nu port. Rochie încă nu am, dar mamă ce decisă sunt să fiu model, fotomodel.😁 O să auziți de mine curând! 😂😂
Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia