Nu arata iubire copilului tău pentru că va crește răsfățat.

De câte ori am auzit replica asta? De prea multe ori. Nu îl lua în brațe că se învață! Nu îl lăsa să facă ce vrea el/ea pentru că nu va mai asculta. Nu îți arăta iubirea față de el pentru că va profita de tine. 20 % sunt pentru. Aici mă refer la faptul că puțină disciplină nu strică. Dar calm, fără nervi și țipete. M-au oprit străini pe stradă să îmi spună să nu o mai duc în brațe că e mare. Dar de unde să știe ei că are de 3 zile febră și am ieșit puțin afară sau că venim de la vaccin și are nevoie de puțină alinare, E ușor să îți dai cu părerea. Am ajuns și la renumitele crize. Amalia e la vârsta când vrea pentru ea tot ce nu trebuie. Cumpăraturile sunt un chin. A început să plângă și pentru o doză de bere. Cum să îi explic ei că aia e pentu tati, nu pentru ea😅. Nu am cum. La 13 luni clar nu înțelege. Ea știe doar că îi trebuie doza aia de bere ca să o trântească jos și atât. Așa că umblăm cu doza prin magazin sau alt lucru până nu mai e interesant. Acum ce să zic? Vai, copilul meu e răsfățat și nu înțelege? Nu. Amalia e la vârsta când orice e interesant și fun și aștept să treacă etapa, încercând să fiu cât pot eu de calmă. Mă mai enervez? Oo, da! Și uneori exagerez eu și în niciun caz ea. Să nu mai zic de nervii din parc și micile crizuțe când nu poate face ce vrea ea. Ca rezolvare încerc să o distrag cu altceva. Până atunci o alint, strâng în brațe, pup, iubesc și sprijin. Va trece și această etapă. Mai degraba noi ar trebui să facem eforturi să îi înțelegem mai bine, nu ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia