Am fost acolo: Nord Hotel. Borșa, Maramureș.

Îmi doream de mult să vizitez măcar o parte din Maramureș. Dorința mea s-a îndeplinit și în perioada 10-14 iulie am fugit în Borșa. Ne-am cazat la Nord Hotel, un hotel pe care l-am găsit pe Booking, având o notă foarte bună, 9, 3 dacă nu mă înșel și fiind apreciat de multă lume, din toate punctele de vedere. Hotelul se află la 7 km de centrul orașului, într-o zonă liniștită și care oferă intimitate. Camerele sunt mari, spațioase, curate, perfecte. Curat în camere se face în fiecare zi. Personalul hotelului este foarte atent și serviabil. De la doamnele care fac curat, recepționerele și ospătarii, toți sunt gata, în orice moment să îți îndeplinească orice dorință. Mâncarea este foarte bună și destul de diversă, ai din ce alege indiferent cât de pretențios ești, iar deserturile sunt fenomenale. Hotelul dispune de o piscină interioară și un spa dotat cu grotă de sare, saună uscată și umedă, dușuri emoționale. Le-am încercat pe toate și chiar e un mod foarte plăcut de a petrece o zi. Grota de sare este dotată cu jucării, ceea ce face mai plăcută și interesantă perioada petrecută acolo de piticii cu muultă energie și voie bună.  Piscina este încălzită, deci este potrivită și pentru cei mici. Hotelul este babyfriendly, dispune de scaune pentru bebeluși, ceea ce este un ajutor mare pentru părinți. Un plus pentru hotel ar fi un loc de joacă exterior sau interior, care momentan nu există. Ar fi ideal pentru cei mici, pentru a petrece 1-2 h atunci când vremea nu permite alte activități. Există un leagăn, dar este mai mult destinat adulților. Costul camerei este de aproximativ 270 lei pe noapte, o cameră dublă. Mâncarea și accesul la piscină, spa se plătește separat. Prețul este piperat, dar și condițiile sunt pe măsură, ireproșabile. Dacă mergeți în zonă neapărat trebuie să vizitați Mănăstirea Bârsana, Cascada Cailor, Cimitirul Vesel din Săpânța, plus alte atracții cum ar fi Mocănița, dacă mergeți cu copii mai mari, pentru că traseul durează 5-6 h dus-întors. Nu sunt sigură dacă cuvintele au cuprins tot, așa că las imaginile să povestescă mai departe:


































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia