Cu bebe la munte



Vă recomand să mergeți cu bebei la munte. Aerul de acolo are un efect miraculos asupra lor. Dorm toată noaptea! Papă bine! În plus reprezintă și un moment de relaxare pentru voi. Adică cât se poate, nu râdeți. Deja avem câteva experiențe bune la munte și toate au fost un succes. Am început cu Arieșeni, la 7 luni, după Gura Humorului la un 1 an, Maramureș la 13 luni și la 14 luni, Bran. Fiecare experienţă diferită, dar aşa de frumoasă. După toate am învăţat câteva lucruri. Împachetaţi haine pentru bebei cât mai diverse gen: tricouri, pantaloni scurţi, body, costum de baie, dar şi pantaloni lungi, hanorac, geacă, căciulă, etc. Vremea la munte e imprevizibilă. Iarna când am fost la Arieşeni era ok să pun şi ceva mai subţire pentru că a fost foarte cald în pensiune, iar vara a fost o idee foarte bună să am o bluză groasă şi o căciulă, mai ales pentru urcarea cu telescaunul. Nu luaţi multe jucării cu voi, pietrele sunt mai interesante şi le ocupă mai bine şi mai mult timpul. Luaţi neapărat o trusă medicală cu câteva medicamente. Da, sunt farmacii peste tot, dar ce ce să umbli în miez de noapte căutând, când poţi să ai totul în gentuţă? Vizitaţi cât mai multe locuri. Poate nu înţeleg ei neapărat totul, dar le faceţi poftă de mâncare şi somn şi îi formaţi ca viitori aventurieri. Lăsaţi-i să exploreze iarba, plantele, tot în jur şi încercaţi să nu vă panicaţi la fiecare căzătură.  Zic încercaţi, pentru că eu însumi sunt cam panicată, dar încerc să mă tratez. Bucuraţi-vă, distraţi-vă şi faceţi multe poze!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia