Beauty Tips: Beneficiile apei micelare


A venit timpul să vorbim și despre lucruri care ne fac pe noi, mămicile, frumoase. Eu ador apa micelară. Curăță foarte bine fața și nu necesită clătire. Indiferent dacă obișnuiești să te machiezi sau nu, e nevoie o curățare de 2 ori pe zi cu apă micelară. Astfel vei avea un ten curat care e pregătit pentru o cremă hidratantă. Cu cât ai mai multă grijă de tenul tău cu atât acesta va străluci și te va face să te simți cea mai frumoasă. Ce e apa micelară? Este o soluție lichidă, în care plutesc micele, formațiuni chimice cu o structură specială, având capacitatea de a atrage în același timp apa și uleiul, reușind să curețe în profunzime orice suprafală cu care intră în contact. Pentru a îți alege apa micelară potrivită e nevoie să alegi ceva potrivit tenului tău, altfel nu vei obține rezultattul dorit. Apa micelară nu se folosește direct pe față, ci se îmbibă dichete de bumbac cu ea și se șterge ușor tenul. Operațiunea se repeată până discheta rămâne curată.  Am încercat mai multe branduri, dar am rămas la apa micelară de la L'Oreal Paris. Celelalte ori nu curățau bine, ori îmi lăsau tenul foarte uscat și aspru. Se pare că aceasta este cea mai potrivă pentru mine. Curăță bine impuritățile, nu necesită frecare sau clătire, este hipoalergenic, fără parfum, fără alcool, fără parabeni.

Foto; Google
Info: https://doc.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia