Am fost acolo: Pensiunea Casa Humor, Gura Humorului

Am petrecut un weekend minunt la Pensiunea Casa Humor din Gura Humorului. Cei care cunoasteți zona vă recomand Pensiunea Casa Humor, iar pentru cei care nu ați ajuns niciodată în Bucovina vă recomand să o vizitați cât mai repede și să vă bucurați de frumusețea și lucrurile minunate pe care le oferă. Aer curat, priveliște minunată, mâncare excelent de gustoasă, oameni calzi și primitori, condiții extraordinare, camere curate și mari. Pensiunea este formată din mai multe corpuri, deține un restaurant în care majoritatea produselor provin de la fermă, o piscină alături de un jacuzzi, o terasă minunată, loc de joacă în interior și exterior, scaune pentru bebeluși Antilop care te ajută mult, părinții pot mânca liniștiți. Pensiunea este foarte primitoare pentru copii, cât am fost noi am văzut mulți bebeluși și copii de vârste mici. Amalia a profitat de toate facilitățile, a adorat leagănul din curtea exterioară și a fost încântată de jucăriile din locul de joacă din pensiune, ne-am petrecut căteva minute bune, fără mârâieli printre jucării. Personalul chiar ne-a ajutat la procurarea laptelui de vacă pentru Amalia, ea acum ziua savurând lapte de vacă. Era nevoie doar să solicităm laptele și îl primeam gata fiert și încălzit. Aproape de pensiune este și Mănăstirea Voroneț, care nu trebuie ratată,  plus Mănăstirea Putna, Moldovița și Sucevița. Pensiunea vă pune la dispoziție o listă cu toate atracțiile turistice din zonă. Nu aveți posibilitatea să vă plictisiți și vă asigur că vă veți îndrăgosti de zonă. Prețurile sunt accesibile, dar trebuie să țineți cont că e o pensiune de patru stele. Noi am plătit 390 de lei per noapte pentru un apartament superb cu 2 camere mari foarte frumos amenajate și cel mai important, curate, cu o baie mare și un balcon superb în care apusul și răsăritul păreau mai frumoase. Mâncare este foarte gustoasă și aveți de unde alege, meniul având o diversitate comodă. Nouă ne-a plăcut foarte mult și cu siguranță vom reveni. Recomand pensiunea tuturor, dar mai ales familiilor cu copii mici. Este un loc care întrunește cerințele chiar și a celor mai pretențioși părinți. Pentru ce nu am surprins în cuvinte, las mai jos imaginile să vorbească.

















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia