Vopseaua de păr Schwarzkopf #Pure Color. Testare. 6.88. Roşu zmeură.


De curând am primit pentru testare o inovatoare vopsea de păr de la Schwarzkopf. Este sub formă de gel şi menţine părul hidratat şi după vopsire. Ieri am testat-o. Îmi vopsesc de mulţi ani părul şi acasă şi la salon, aşa că am cât de cât experienţă. La salon merg când vreau să mă răsfăţ, iar acasă mă vopsesc când nu am timp să stau cu orele prin saloane, când vreau un rezultat repede şi bun. Am fost blondă, brunetă, roşcată, cărămizie şi cu timpul am ajuns la concluzia că roşcatul mă prinde cel mai bine. Am experimentat destul şi momentan mă opresc la roşu. Ce promite vopseaua #Pure Color:

  1. Culoare intensă
  2. Strălucire sănătoasă
  3. Hidratare
  4. Gel care nu curge
  5. Aplicare uşoară

Am primit nuanţa 6.88, Roşu zmeură. A fost potrivită pentru mine pentru că deja eram vosită şi astfel am aplicat-o doar la rădăcină. Trecuse ceva timp de când m-am vopsit şi părul meu avea nevoie de hidratare, netezire, împrospătare. Foarte simplu am amestecat ingredintele conform indicaţiilor şi de cum am deschis tubul am simţit o schimbare. Nu se simţea mirosul acela de amoniac care te deranjează maxim. Aplicarea este foarte uşoară şi compoziţia sub formă de gel face ca totul să fie simplu, practic te poţi vopsi singură fără stres. Maxim 20 de minute a durat să aplic vopseaua şi încă 20 de minute am aşteptat ca să acţioneze. După m-am spălat pe cap şi am folosit balsamul care a venit odată cu crema. Părul meu era mătăsos şi se simţea moale la atingere. După uscare am rămas plăcut surprinsă de cât de bine s-au completat culorile şi de strălucirea părului. Sunt mulţumită de rezultat, totul a durat puţin, părul meu e proaspăt vosit, plin de strălucire, are culoare intensă şi 2 luni stau fără griji. O recomand pentru aplicarea sa uşoară, rapidă şi cu efect. Aloe vera din compoziţie oferă părului hidratare, reparând firul deteriorat, extractul de cactus oferă prospeţime, iar uleiul de jojoba are efect anti-uscare, netezind  firul de păr. Per total, Schwarzkopf respectă ceea ce promite.
Schwarzkopf oferă şi nişte sfaturi pentru un vopsit perfect pe care o să le împărtăşesc cu voi şi pe care le-am aplicat şi eu: 
  1.  Părul trebuie să fie nespălat înainte de vopsire. În acest fel scalpul produce uleiurile sale protectoare şi nu apar iritaţii. În plus vopseaua se fixează mai bine. 
  2. Înainte de aplicarea vopselei, aplică pe conturul feţei şi pe urechi o cremă hidratantă penru a nu te murdării.
  3. Înainte de aplicare, citeşte cu atenţie instrucţiunile pentru a nu face ceva greşit.
  4. După vopsire evită să te speli pe cap 2-3 zile pentru a permite pigmenţilor să se fixeze.
  5. Pentru a menţine culoarea foloseşte şampon şi balsam pentru păr vopsit.
  6. La fiecare spălat foloseşte apă călduţă, nu fierbinte, pentru a nu se estompa culoarea. 
Eu o recomand cu drag şi dacă te-am făcut curioasă te invit să o testezi. Nu vei regreta.

                                                  Before&After 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.