Mamă de băiat


Cum nu sunt mamă de băiat, am rugat niște mămici foarte drăguțe să îmi spună experiența lor. Am primt niște mesaje foarte frumoase.
Ioana: Cum e să fii mamică de băiat? Cred că mare diferență între a fi mamă de băiat sau fată nu cred că este, doar suntem mame toate, grijile tot apar, momentele frumoase nu mai zic și bucuria că îi vezi fericiți și sănătoși te face să spui că nimic nu e imposibil. Eu am doi băieței și mă bucur pentru că mi-am dorit băieți, sunt foarte atașați de mine amândoi, deocamdată sunt mici, dar îmi doresc ca ei să crească frumos și să reușesc să le ofer o educație frumoasă. Și băieții sunt sensibili și ei suferă, chiar dacă sunt băieți. Eu încerc să îi învăț să își exteriorizeze sentimentele și stările, să poată să spună întotdeauna ce simt și ce vor, cu băiețelul cel mare încă lucrez la acest aspect, dar până acum e bine, e foarte înțelept câteodată. Nu e mai ușor să fii mama de băiat decât de fată pentru ca multă lume tinde să spună asta. Și ei au nevoi, frustrari și au nevoie să le fim alături și să îi întelegem. Și chiar dacă tindem să spunem că ei nu sunt așa mofturoși ca și fetițele, să stiți că nu e așa. Eu am un copil căruia îi place să fie aranjat,curat, el nu iese din casă oricum. E frumos să fii mamă de băiat!
Oana:  Când am aflat că voi fi mamă de băiat mi-a fost puțin frică, am crezut că este mai complicat cu băiat decât cu fată. Pe parcurs am învățat să fiu mamă de baiat și se pare că este destul de simplu. Nu știu prea bine cum sunt fetițele însă al meu băiat e dependent de mine, când e supărat nici la tati nu vrea, la plimbare dacă vrea în brate, doar la mami. Mami, mami tot timpul. Mamă de baiat sau mamă de fetiță, statutul de mamă ne schimbă prioritățile, dar ne transforma și in cele mai fericite și împlinite femei din întreaga lume. E minunată fiecare zi alături de băiețelul meu, chiar și când sunt nervoasă și simt că sunt la un pas de a exploda.
Anca:  De dinainte să aflu că sunt însărcinată,cu mult înainte (nici nu aveam în plan) am zis că vreau să am o fetiță. În mintea mea ne îmbrăcam amândouă la fel: rochițe, fustițe, clămițe, etc. Când am rămas insarcinata toată lumea îmi zicea că o sa am băiat, inclusiv soțul își dorea băiat, dar eu o tineam încontinuu că voi avea fetiță. În momentul ecografiei mă gândeam că dacă îmi va zice că e băiat poate voi fi un pic dezamagită, deși deja și eu știam undeva acolo că va fi băiat. A venit și momentul mult așteptat și am auzit “cel mai probabil e băiat”, wow, nimic din ce mă gândeam că voi simți nu a fost așa. Am simțit aceeași bucurie pe care cred că o simțeam dacă auzeam că e fetiță, cred că de fapt era important să știu ca e bine și să aflu ce e, nu de alta, dar curiozitatea mă omora. Acum nu mi mai pot imagina cum e să fii fost mama de fetiță și sunt inimaginabil de fericită că Dumnezeu mi a dat ocazia să fiu mama de băiat. Chiar dacă e mai greu la cumpărături, fetițele au 3 sferturi din magazin de unde să alegi tot felul de minunății și băieții un sfert, cu câteva tricouri și pantalonași, dar ne descurcam și îl facem pe pitic cool. E băiatul lui mami iubit și sunt tare mândra de el. Vedem cum va fi când va crește mai mare, abia atunci cred că încep să se vada diferențele între a avea fetiță și băiat. Pănă atunci trebuie să ne bucuram de fiecare clipă petrecută impreuna și să îi încurajam în tot ceea ce fac.
Iulia:   Îmi doream fetița, nu mă visam altfel ... și iată ca a venit băiatul, bărbațelul meu pe care nu l aș da nici pe 3 fete. Mamă de băiat...mămos, alintat..numai după fusta mea, mă caută cu privirea și noaptea vrea să mi simtă respirația ! O conexiune pe care cu greu o descriu în cuvinte ! Stiam ce mă așteaptă și cum o sa fie viitorul pt că sunt Mătușa de băiat, culmea tot Taur. Sunt mândra să fiu mamă de Teodor, mamă de băiat! 
Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia