De ce în luna Mai mă simt specială?

Luna Mai este cea mai frumoasă lună, pentru mine. E primăvară, nici prea cald, nici prea rece, copacii înfloriţi, mirosul lor, pisici peste tot tolănite la căldură, bucuria copiilor că în sfârşit e cald, e minuuunată. E luna mea. Eiii şi trebuie să spun. Luna aceasta e ziua mea. Poate de aceea o percep atât de specială şi formidabilă. Încă de pe 1 Mai simt că toate sunt pentru mine, vremea frumoasă, florile, fructele gustoase, apusurile superbe, toate le simt ca pe nişte cadouri.
Mă simt foarte norocoasă şi profit de tot ce primesc. De un an, luna mea s-a transformat în luna noastră, bebelina mea, Amalia fiind născută tot în Mai. Tot un cadou, tot pentru mine. Cel mai minunat şi aşteptat cadou. Amândouă suntem  la fel, vulcanice, colerice, dar iubitoare de oameni şi sufletiste. Exact ca luna Mai, cald şi rece, soare şi furtună.

Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia