3 h la spa! Visul oricărei mămici! ❤


Imaginează-ți! 😁 3 h de impachetări, masaj, peeling, măști hidratante, relaxare, muzică în surdină. A fost mai mult decât mi-aș fi putut închipui atunci când am primit voucherul de ziua mea de la soțul meu. M-am bucurat foarte mult pentru că simțeam nevoia de relaxare și timp pentru mine, ca să fiu versiunea mea cea mai bună pentru ei. Mami happy, tati și bebe happy! Programarea a fost la Hotelul Nevis, partea de Wellness&Spa. Marți la ora 12, eram acolo entuziasmată. Am fost primită și răsfățată timp de 3 h fară reproș. Primul lucru de care am avut parte a fost o exfoliere și trupul meu de felină s-a bucurat de un masaj cu o cremă abrazivă ce mirosea minunat. După un duș am trecut la împachetarea cu nămol și am stat 40 de minute la termocuvertură. 40 de minute trec ca 5, când ești lăsată într-o cameră cu lumină difuză, muzică foarte plăcută. Minunat și relaxant timp. După împachetarea cu nămol am trecut la duș Vichy adică hidromasaj, foarte, foarte plăcut. Un masaj plăcut cu ulei de levănțică mi-a completat răsfățul, alături de un peeling pentru față, o mască, un ser și o cremă hidratantă. M-am simțit foarte bine și am ieșit de acolo mai ușoară și simțindu-mă mai frumoasă, plus că miroseam toată a levănțică. Fetele de acolo sunt foarte atente și îmi pare rău că nu i-am reținut numele doamnei care a avut grijă de mine, pentru că a fost foarte drăguță și mâinile ei sunt de aur. Eu am avut parte de pachetul Tinerețe fără bătrânețe, dar există o gamă variată de pachete, de unde poți alege ce îți dorești. Merită sincer! Și dacă acum a fost prima dată, cu siguranță nu va fi ultima!
Informații: http://www.spaoradea.ro/pachete/mId54.
Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia