10 lucruri despre mine!


  1. Citesc horoscopul în fiecare zi. Apropo, sunt născută în zodia Gemenilor.
  2. Sunt colerică, vulcanică. Erup în câteva secunde, dar tot la fel de repede îmi trece. 
  3. Ador pisicile. Chiar am una. O pufoasă tigrată. Zumba.
  4. Îmi place să citesc. Povești de dragoste, siropoase.
  5. Florile mele preferate sunt trandafirii albaștri.
  6. Îmi plac filmele SF.
  7. Căpșunile sunt viața mea.
  8. Dau orice pentru o cafea bună cu lapte.
  9. Îmi place să călătoresc. Mult și des.
  10. Cred că fiecare om apare cu un scop în viața mea și pleacă atunci când nu mai merită să stea.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.