Scutecele Lupilu






La ce să fii atentă când alegi un scutec?

  1. La materialele folosite! Alege pe cele fără prea mulți compuși chimici și despre care auzi și vezi păreri bune.
  2. La mărimea potrivită! Alege mărimea potrivită nu numai după vârstă și kilograme, ci și după comformația bebelușului tău, ca să fii sigură că stă comod în ele. Probează, probează, probează!
  3. La circulația aerului! Neapărat trebuie să lase pielea să respire. Pielea bebelușului tău e sensibilă și trebuie protejată. 
  4. La gradul de absorție! Neapărat trebuie să transforme lichidul în gel și să îl rețină pentru mai mult timp pentru ca pielea să fie uscată și catifelată. 


                           Scutecele Lupilu de la Lidl au toate aceste caracteristici.

De 3 zile testăm scutecele Lupilu. Verdict: Foarte bune. Accesibile la preț, 50 de bucăți se găsesc la 23 de lei când la reducere, subțiri, permit să respire pielea, deci nu o incomodează pe Amalia deloc, design super drăguț și atrăgător și cel mai important nu am avut niciun accident, lichidul a rămas în interiorul scutecului. Mie sincer îmi plac foarte mult, îmi par chiar mai bune ca cele ce le foloseam înainte și am decis de acum încolo o să folosim Lupilu. Astfel m-am aprovizionat cu 2 baxuri, ca să fiu sigură că mai găsesc. Am luat ultimele 2 baxuri numărul 4, semn că sunt apreciate și de alte mămici.  Le recomand și vă propun să le încercați. Nu aveți nimic de pierdut și vă asigur că o să fiți mulțumite și voi și bebe.


Mai multe detalii găsiți aici: https://www.lidl.ro/ro/Scutece.htm?id=192

Foto: Lidl.ro



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia