Rolul tatălui în creșterea copilului


Eu nu pot să cred că există familii în care tatăl e implicat în creșterea copilului doar prin faptul că numele său e pe certificatul de naștere. Am fost crescută de un tată implicat, care a avut grijă de mine, mi-a dat să mănânc, m-a îmbrăcat dimineața pentru școală, s-a jucat cu mine, m-a ajutat să îmi fac temele, pe cât îi permitea timpul, dar a fost implicat. Am avut noroc și de un soț implicat care schimbă scutece și nu îi se pare scârbos, care îi pregătește Amaliei mâncare, care știe ce înseamnă pudră de carob, ce număr poartă bebelina la scutec, ce marcă. O culcă și ziua și noaptea, pentru a mă lăsa să ma odihnesc, îi face băiță, îi alege ținute pentru plimbări și împărtășește informații cu alți tătici. Zilele trecute a fost foarte drăguț când i-a explicat unui coleg că un sistem de purtare nu este bun dacă copilul stă atârnat în el, ci trebuie să formeze "M-ul". M-am simțit atât de mândră de el. Sau că există și alte scutece înafară de Pampers. Câți tătici știu asta? Puțini, vă asigur. Sunt unii care nu au schimbat niciodată un scutec, din păcate. Un tată implicat va fi exemplu și ficei sale care nu va alege orice bărbat. Tati, ești bărbat adevărat atunci când ești un soț atent și un tată implicat. Știu! Ești obosit! Dar și mami e. Așa că trageți amândoi și după ce doarme bebe, savurați un pahar cu vin. Nu o lăsa singură! Și așa îi e foarte greu să își revină, are nevoie de tine! Da, recunosc, sunt o norocoasă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia