Paștele în Moldova


Pască, cozonac, ouă roșii, vin rece, aer curat și viața ca la țară. Liniște, oameni care au timp, armonie și apă dulce de la fântână. Paștele acesta am hotărât să-l petrecem în Moldova, mai exact în orașul Botoșani, comuna Hudești. A fost o alegere foarte bună. Amaliei îi priește aerul curat și doarme de seara la 9 până dimineața la 9. Nu se mai foiește, somn liniștit cu doar 2 treziri. Minunat, atât pentru ea cât și pentru noi. Acum a făcut Ama cunoștință pentru prima dată cu găinuțele, cu vacuța, cu caluțul. Curioasă îi analiza pe toți și se întreba ce sunt. Aici va petrece zile de vară minunate în vacanțe, așa cum le-am petrecut și eu cu tatăl ei. E frumos la tară, nu îmi lipsește nici gălăgia, nici poluarea, aici timpul trece altfel. Cum ne-am început azi ziua? Ne-am spălat pe fața cu apă, în care a fost pus un ou și un ban, sfințite aseară, la slujba de Înviere! Minunate zile! ❤

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia