Mami e nervoasă


Oricât ai fi de calmă, de tolerantă, de înțelegătoare, imposibil să nu cedezi și să nu mai ai din când în când o crizuță de nervi. Am trecut toate prin asta, am fost toate în momentul acela. Se datorează oboselii, stresului, lipsei de somn, etc. Suntem oameni și oameni mai și greșesc. Dar ce trebuie să reținem că nu e ok să ne descărcăm asupra copilului, mai bine asupra soțului😁 până la urmă de aia îl avem! 😂😂 Acum fără glumă, e important să înțelegem că nu a răsturnat castronul intenționat sau ca să îți facă ție în ciudă, nu a vărsat apa pisicii ca să te enerveze, nu ți-a tras ochelarii ca să te scoată din minți. Pur și simplu e un copil, nu știe și sigur nu vrea să te vadă nervoasă. Îți vine să țipi? Țipă! Fugi la baie, bagă un picior la coșul de rufe, calmează-te! Stai un minut și trage aer în piept! Respiră! Respiră! Va crește! Atunci casa va fi prea curată și tu prea odihnită. Am avut multe momente, m-am enervat, am clacat, am țipat și am zis că gata, nu mai pot, nu mai suport. Am respirat și am luat-o de la capăt. Pregătită să fii mamă nu o să fii niciodată. Vine ca o furtună în viața ta și nimic nu mai e cum era înainte. Te adaptezi și îți dai seama că asta e viața adevărată! Respiră, mami! Respiră!

Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.