Mameloanele de silicon. Pro sau contra?


Eu am folosit mameloane de silicon 2 luni și jumătate. Experții în domeniu alăptării nu le recomandă, dar ce poți să faci atunci când bebelușul tău pur și simplu nu apucă de sân? Nu poate, e prea mic și fragil, iar tu ești prea speriată și obosită. Nu sunt recomandate pentru că bebelușul se obișnuiște cu ele și nu va mai vrea să sugă fără, pentru că cică astfel nu stimulează suficient sânul, pentru că nu s-ar transmite informații de la copil la mamă, din cauza siliconului pus pe sfârc și așa mai departe. Am știut de aceste lucruri, am citit mii de articole și am chemat și consultant de alăptare acasă. Mi-a spus să fiu calmă și alăptez cu ele până vom fi amândouă pregătite să renunțăm. După 2 luni și jumătate de sterilizat de 2 ori pe zi mameloanele, m-am săturat și am pus-o direct la sân. A fost greu la început, dar am reușit. Cu multă voință, răbdare, am scăpat de mameloane. Bineînțeles a contat și faptul că Amalia era mai mare, un bebe la 2 luni jumătate e altfel decât unul de o săptămână, sugea cu putere. Clar sunt pro, orice menit să te ajute e binevenit. De ce să ne chinuim și să nu profităm dacă avem alternative? Experții nu sunt chiar așa experți și nu pot decide mai bine pentru copilul tău. Fiecare copil e diferit și astfel nu se poate impune o regulă tuturor. Fără aceste mameloane de silicon nu aș fi putut trece peste dureri și ragade, așa că le sunt recunoscătoare.  Eu am folosit cele de la Chicco, au fost cele mai compatibile cu mine și Amalia, pe cele de la Avent nu le-a acceptat. Astfel și cu ajutorul lor alăptez de 11 luni.

Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia