Mamele perfecte există doar pe facebook


Mamă perfectă nu există. Oricât am încerca, nu putem ști tot, preveni tot. Mai greșim, mai cedăm, mai țipăm. Există un trend pe facebook, acela de a fi mamă perfectă. Este aceea mamă din grupul X, care atunci când publică o mamă începătoare, ea spune că al ei copil perfect, nu făcea așa ceva la vârsta aia, a mâncat bucăți de la 6 luni, l-a înțărcat la 4 ani pentru că a vrut copilul, el i-a spus când să îl înțarce, nu a avut colici și de fapt colicii nici nu există, sun inventați de mame și clar toate achizițiile le-a avut cu 2 luni înainte față de restul. A stat în fund la 4 luni, a mers la 9 luni. Cum mers la 9 luni? Singur, clar! Copilul ei mănâncă tot, face la oliță și citește. La ce vârstă? La 1, 5 ani! Sincer, părerea mea și doar a mea e că în spatele mamei perfecte de pe facebook se află o persoană foarte nesigură, care vrea mereu să primească confirmarea că e cea mai bună în tot ce face. Sunt acele mame care merg la foarte multe activități cu copilul lor, dar uită să întrebe sau să se întrebe dacă și copilul vrea să meargă la fotbal, pian, teatru, dans modern, karate, engleză prin desene, etc. Ca să nu mai vorbesc de majoritatea adminelor acestor grupuri. Am zis majoritatea, așa că nu vreau să îmi atragă cineva atenția. Cine sunt ele? Trimisele lui Dumnezeu pe acest pământ, care au misiunea să  ne educe și să ne spună să facem exact ce nu au făcut ele cu copiii lor. Diversifici la 5 luni și 3 săptămâni? Ești o iresponsabilă și o să îți otrăvești copilul. Înțarci înainte de 4 ani? O să vezi tu ce copil bolnav o să ai. Dă-i toți alergeni înainte de un an! Nu îi dai alergenii înainte de un an! Nu îi da sare înainte de un an! Pune un vârf de sare totuși în mâncare! Și bineînțeles doamne ferește să spui ceva împotriva lor. Chiar dacă ai dovezi și tot tacâmul. Nu le interesează. Ele taie, spânzură tot. Îți aruncă regulamentul în față și zbââr afară cu tine. Se discută liber și fiecare are voie la opinia lui, dar dacă nu le mai gâdili la corazon și le respecți cum merită, afară cu tine. De fapt adminele sunt mame perfecte. De asta au făcut ele grupuri, să ne lumineze. ce contează că ea scrie "Ke faketzy fetelor? Ea e acolo să își spună ce să faci, uneori și mai bine ca medicul tău. Scriu din nou, majoritatea adminelor, majoritatea grupurilor, nu toate! Așa că aveți grijă în cine vă încredeți. Eu nu sunt o mamă perfectă, în 80% din cazuri îmi iese, dar în celelalte 20% eșuez. Greșesc, mă panichez și sunt scoasă din grupuri pentru că îmi spun părerea. Multe dintre noi am suferit o mică depresie din cauza acestor grupuri perfecte. Dar trebuie să știe și ele că existăm și noi, mamele imperfecte.

Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia