Explozie de energie incapabilă să stea liniștită

                                                       Definiția Amaliei

Cum e Amalia în acest moment? Ca o bombiță pe care să explodeze.  Vrea mereu în picioare, începe să facă primii pași, cade, se ridică și din nou la joacă. Ce face și ce vrea un bebe la aproape 11 luni? Vă prezint imediat, În primul rând îî place să danseze. Dansul la această vârstă este o metodă distractivă de detensionare și de bună dispoziție. Eu îi pun muzică și o invit la dans, bineînțeles, îi servesc drept model. Îi place foarte mult și chicotește încontinuu. Vrea mereu joacă și mereu jucării noi. Am observat că jucării noi le foloșeste altfel de ceva timp, le examinează altfel. A început să comunice cu noi. Face pa-pa și dă din cap când nu mai vrea să pape sau să fac altceva. Își dorește interacțiune cu alți copii. De când s-a încălzit stăm cam 2 ore în parc și este foarte atrasă de ceilalți copii, mereu e cu ochii după ei. Îmi copiază gesturile și comportamentul. Dacă râd, râde și ea, dacă beau apă, vrea și ea sticluța și tot așa. E așa drăguță, e o perioadă așa de frumoasă. Super solicitantă, dar merită. E minunat să vezi cum se dezvoltă, crește, devine independentă cât de cât, se mai desprinde din brațele mele să exploreze. Sunt uimită zi de zi de progresele ei și cea mai fericită că o am.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.