Doamne, oare când?






Lipsa de somn este o pedeapsă dură pentru mine. Sunt genul de persoană, sau am fost, care dormea când voia, cât voia. Bineînțeles, mergeam la job, dar după două ore de somn tot trăgeam😁 Ador să dorm, uff, trăiesc pentru două, trei de somn bun. Chiar nu sunt genul care să doarmă zece minute și să își revină. Nu, domnule! Patru, cinci ore! 😂 Dar ce vorbesc?! Astea au fost acum 100 de ani parcă. Cât aș vrea să dorm o seară întreagă! Mă lupt din greu cu lipsa de somn și știu că orice mămică trece prin asta. Amalia încă se trezește de minim 2 ori, maxim 6 ori pe noapte și eu tânjeeesc după o noapte întreagă de somn. Unii spun că durează până la 6 luni, alții până la 1 an. Alții mă ceartă că încă alăptez, iar eu...eu rezist.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia