Borcănele cu mâncare pentru bebeluși Lupilu


Azi deschid cutia Pandorei și vorbesc despre borcănele cu mâncare pentru bebeluși cumpărate. Subliniez de la început, este doar părerea mea, nu oblig pe nimeni să le folosească, fiecare decide pentru copilul său cum crede mai bine. Nu folosesc zi de zi borcănele, dar consider că sunt ideale pentru urgențe sau drumuri lungi. Nu e vorba de comoditate, e doar alegerea mea. Primul borcănel, Amalia l-a mâncat la 10 luni și 2 săptămâni. Preferă cele cu fructe și legume, refuzând cu vehemență cele în combinație cu carne. Le-am folosit la primul drum lung al Amaliei, 650 km cu plecare la 06:00 dimineața. A mâncat frumos dimineața și la prânz borcănel, iar seara a păpat iaurt. Nu a avut nicio problemă după, nicio indigestie. Bineînțeles cele cu fructe sunt bune, normal că conțin zahăr, dar trebuie să ținem cont că sarea și zahărul sunt condimente, nu dușmanii noștri, cheia stă în folosirea lor cu măsură. Asta o să mă străduiesc să mențin în alimentația Amaliei, de toate, dar cu măsură. De curând am încercat și borcănelul cu mere și banane de la Lupilu, a fost mâncat tot, deci i-a plăcut, a fost bun.
Le recomand oricând aveți vreo urgență sau apare ceva neprevăzut ce vă împiedică să îi gătiți. Mamelor perfecte le recomand să sară peste acest articol și le mulțumesc pentru grijă!
O zi frumoasă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia