Am născut acolo: Tanita Morariu, Arad


După un pic de vacanță, revin cu o poveste frumoasă. Azi, Tanita, mama lui Tudor ne spune experiența ei.
Hello!! Sunt Tanita, mămică energicului Tudor. Nici nu știu cum să descriu ziua în care a venit pe lume minunea noastră! A fost ziua de 24 Iunie, Sânzienele ( înainte cu o zi chiar glumeam că în cazul venirii lui de Sânziene îl vom numi Sânzian) în gluma!! Așa s-a si întâmplat, după încă 2 travalii false, acesta a fost ,,the real one" , dimineața la 7 m-au trezit primele contracții ,nu prea dureroase, dar diferite. Am știut că vine Tudor în aceea zi! După încă vreo 3 ore în care mă învârteam prin casa emoționată, speriată și nici nu mai stiu cum, am început să sangerez ceea ce m-a speriat, am pierdut dopul gelatinos. Am avut de mers la Timișoara, acolo am ales să nasc la un spital privat, eram foarte paranoică din cauza spitalelor de stat cu condiții mizere din țară noastră, asa ca am fugit la Timișoara. A fost ok drumul, nu ca toate filmele ce mi le făceam în timpul sarcini că voi naște în masina😂😂😂Când am ajuns la spital eram dilatată 4 cm, eram bucuroasă că în sfârșit il voi întâlni pe prichindel😍! La 5 cm dilatație am făcut epidurala și după a urmat o plictiseală de câteva ore 😁, nu mai simteam nimic. La dilatație 7, a venit și doamna doctor care m-a învățat să nasc natural 😁 știu că sună ciudat, dar astea au fost cuvintele ei! Asta era la ora 18 seara, mi-au pus o perfuzie pentru a îmi face contracțiile mai puternice. Ce o să țin minte toată viața e cum stătea Gabi în fața mea lângă aparatul de monitorizare și aștepta contracțiile! Îmi spunea : ,, Asta urcă până la 100%, respiră iubire, respiră!!" Nu mai puteam respira că mă bufnea râsul😂😂, asta a durat cam 20 de minute. După m-au dus în sala de nașteri, am împins de 2 ori și gata ,am făcut cunoștință cu a mea minune. Când l-am văzut cât păruț avea😬...m-am șocat, eram sigură ca va semăna pe tati, cu cheliuță😁 Era cel mai minunat bebeluș pe care l-am văzut! Știu că după ce l-au dus la curățat și doamna doctor își făcea treaba, o întrebam când pot să mănânc că sunt moartă de foame😂😂și mai știu că în prima zi nu l-am luat pe Tudor în brațe de frică să nu îl stric 😁 era atat de micuț! Am sunat-o pe mami și i-am spus că am cel mai frumos copil din lume! Nașterea naturală nu a fost așa groaznică cum tot mi-o imaginam, a fost cea mai frumoasă zi din viața mea!!!😍
Tanita, mulțumesc pentru timp și pentru frumoasa poveste. Pupici lui Tudor

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.