Am născut acolo: Postare anonimă

Astăzi avem o poveste foarte emoționantă, o poveste despre răbdare și iubire. Anonimă, deci curaj mămici, puteți să vă spuneți povestea și fără să vă spuneți numele.


Povestea mea sună cam așa: aveam deja 7 ani împreună timp în care nu ne-am protejat deloc (la început nici nu ne gândeam la un bebe), dar când am văzut că anii trec și toată lumea ne întreba când facem și noi un bebe, am început să ne gândim serios. Am hotărât să mergem la medic. Și într-adevăr a găsit o broblema la soțul meu. Și de aici începe aventura. Medicul ne-a sfătuit să facem fertilizare în vitro. Și am început cu tratamente soțul și eu injecții în burtă ( mă învinețisem toată pe burtă). În fine, un procedeu foarte costisitor și destul de stresant, cine a trecut prin așa ceva știe ce zic. Controale la medic săptămânal (menționez că a fost făcut în străinătate). Vreau să vă spun că după procedeul de înseminare mi s-a spus să merg la ei după două săptămâni, să-mi ia sânge , pe analize să vadă dacă am rămas sau nu. Aceste două săptămâni au fost un calvar pe mine. Parcă stătea timpul în loc. Au trecut cele două săptămâni și m-am dus la ei cu inima cât un purice. Mi-au luat sânge și mi-au spus: "Dute acasă și așteaptă telefonul nostru". Doamne în ziua aia credeam că mor de nervi, emoții, stres, mă încercau tot felul de sentimente. Stăteam cu telefonul în mână așteptând să sun, când în sfârșit a sunat, am răspuns tremurând. "- Alo, doamna Ionescu, felicitări veți fi mămică! " Am izbucnit în plâns ( și acum când scriu mi-au dat lacrimile). Și asa mi-a dat D-zeu o prințesă născută prin cezariană. Am avut o sarcină ușoară. În ziua când am născut, alte emoții. Am avut noroc de o doctorița bună. Nu am avut dureri prea mari după naștere. Când mi-au pus fetiță ]n brațe credeam că visez. După un an și două luni am rămas însărcinată pe cale naturală (D-zeu e mare) și am născut un băiețel, tot prin cezariană. A fost mai dureros de data asta, dar a meritat. Am doi îngerași frumoși. Asta e povestea mea scrisă mai pe scurt.
Muțumesc pentru timpul acordat și felicitări pentru cei doi îngerași!

Foto; Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia