Am născut acolo: Cristina Bratu, Brașov

O poveste frumoasă vine și de la Cristina, mamă de Matei. Mă bucur că au prins mămicile curaj. Am auzit atâtea povești frumoase.

Îmi aduc aminte de ziua în care l-am născut pe Matei de parcă ar fi fost ieri. Am născut la fix 40 săptămâni , după ce cu 2 saptamani înainte făceam controale la 2 zile, iar doctorul ginecolog îmi spunea că bebe creșteiar colul era lung și închis. Am hotărât împreuna să nasc în 26 mai, la fix 40 saptamani. Îmi place să spun că Matei s-a născut de ziua lui. Noaptea dinaintea nașterii a fost una plină de emotii, nu am putut dormi de gândul că voi face cunoștință cu puiul meu. În ziua nasterii m-am pregatit, m-am relaxat cu o baie caldă și la ora 19 m-am dus să nasc cu zâmbetul pe buze și nerăbdătoare însoțită de soț și de mama mea. În sala de nașteri am intrat la 21.30, iar Matei a venit pe lume la 21.50. Nașterea a fost o experiență foarte plăcută, medicul a glumit, m-a mangâiat pe cap, moașa mă încuraja, iar anestezistul îmi povestea de viața care mă așteaptă în calitate de mămică. Prima dată a făcut sotul cunoștință cu bebe care era la ușa sălii de naștere și a intrat doar după ce a ieșit bebe din burtica (i-a fost frică să asiste la naștere) apoi am văzut mogăldeața, l-am pupat, eram în culmea fericirii. După 10 min am ajuns în salon și în urma mea tati cu bebe...în sfârșit eram împreună toți 3, iar visul devenise realitate. După aproximativ 1h, am început să sângerez foarte mult și m-am speriat când am vazut că vin pe rând în salon doctorul, anestezistul, moașa,uterul nu se contractase după nastere, însă au fost foarte prompți, m-au liniștit. A fost neplăcut puțin, deoarece toată noaptea am stat cu perfuzii, iar moașa venea din 30 în 30 min să mă apese pe burta să se contracareze uterul. Pe bebe l-am pus la san după 30 min și mereu veneau consultanți în alaptare care îmi arătau cum să iî atașez corect și desi nu am avut lapte doar după 2 zile, faptul că l-am pus des la san a ajutat. Am născut la o clinică privată, Medlife Eva și nașterea a costat 3600 de lei, dar a meritat fiecare bănuț, dacă ar fi să nasc a doua oară tot acolo aș alege să o fac. Am născut vineri seara, iar luni la 12 eram externă, m-am simțit foarte bine după cezariană și m-am recuperat repede. Pentru mine nașterea prin cezariană a fost cea mai frumoasă experiență și o voi repeta dacă Dumnezeu va dori să ne mai binecuvânteze cu un frățior sau o surioară pentru Matei.


Cristiana, mulțumesc pentru povestea ta și pentru timpul oferit!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.