Ador bijuteriile!



Ca orice femeie ador bijuteriile. Normal că ca orice femeie, am foarte multe, dar folosesc puține în această perioadă. Pentru că nu am unde. Sau de lene? Ha ha! Cred că lenea e vinovată, dar am o scuză buna. Atunci când o să mă întorc la job, le voi purta. Bineînțeles asta nu mă face să nu mai cumpăr. Vorba soțului: " Sigur se mai lipește ceva de mâna ta! ". Și clar se lipește, de fiecare dată. Ehh, ce să fac? Sunt femeie și asta cu cumpărăturile e programată genetic. Știți cum e la mine cu bijuteriile? Am două cutii pline și le port tot ce cele de aur peste tot. Fără intenție, dar întotdeauna la fel. Îmi plac cele mici și cochete, care nu ies prea mult în evidență, dar care arată că am stil. Când nu le cumpăr eu, le primesc de la soțulul meu, care mi-a învățat stilul și care mă surprinde de fiecare dată. Mă cunoaște foarte bine și astfel, încet, încet se mărește colecția mea.
Vouă ce bijuterii vă plac?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia