Tu o să fii eu în trei ani!

Știi acel moment când ai un bebe și prietenii te vizitează și te privesc cu milă? 😁 Acei prieteni care nu au copii, au viața perfectă și vin să îți arate ție ce ai pierdut. Te întreaba cum te-ai acomodat și tu îi pari extraterestru pentru că mergi peste tot cu bebe după tine. Singur ai și tu cel puțin un prieten de genul și sigur îl invidiezi, pentru că la început duci dorul vieții de dinainte de bebe. Te apuci și îi povestești vrute și nevrute despre noua ta identitate și vezi cum face fețe-fețe, ca și cum ai trăi într-o lume paralelă. Tampoane pentru sâni? Doamne ferește! Cum adică pentru sâni? 😁 Ragade? Ce sunt alea? Antivaxx? Bcg? Lanolină? Alezee? Scutece Babylove? Dar am crezut că există doar Pampers. Sigur după ce a ieșit de la tine, se jură că nu îi trebuie copil. Noi avem noroc de prieteni drăguți care nu ne-au exclus și încă ne consideră cool. Majoritatea, dar avem și de genul. Parcă nu de mult eram și eu în tabăra lor, dar pufff!!! Dispari amintire, ești în cealaltă tabără acum! Nu râde de cocul meu de mămică! În trei ani o să fii în locul meu! >

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia