Tu ce faci azi?

Rutina de zi cu zi. Nimic nou, nimic surprinzător. 10 luni de când am născut și 1 an și 3 luni de când nu mai lucrez. Îmi lipsește maxim o zi la școală. Cu stres, presiune, gălăgie, termene limită, dar și cu elevi simpatici, colegi drăguți. Acel "ai ceva de făcut". Mi-e dor! Tare dor! Aștept să revin în activitate, să fac și altceva. E fain să stai cu bebe acasă, dar rutina te cam bagă în depresie. Da, mai ies. La o pizza, la o cafea, la un film, dar nu e același lucru. Nu credeam niciodată că o să spun asta, dar abia aștept să mă întorc la muncă. Ce fac azi? Cu bebe. Mă bucur de clipele cu ea, dar tânjesc și admir oamenii care pleacă și vin de la job. Există și zile de genul, când vrei să faci și altceva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia