Sirenă sau balenă?

Zilele acestea am citit un text foarte drăguț având acest titlu, bineînțeles ironic, dar eu mi-am cam dat seama că sunt un pic spre balenuță. Nu știu exact ce se întâmpla, dar nu pot să slăbesc nicicum. Mă mențin la același număr de kilograme, nu scad nicicum și doamne ajută nici nu mă îngraș. Sunt o pofticioasă, chiar spre extrem și asta nu cred că se vindecă. Uff, știu exact care e cauza, dar sper că dacă mă prefac că nu știu, o să slăbesc. 😁👍 Napolitanele în miez de noapte, ciocolata în exces, porția dublă de mâncare, yummmy...și dacă toate astea nu sunt destule, am venit și în vizită la mami. Fel și fel de bunătăți! Cum să nu mănânci tot? "Să guști doar!" Un sfat ce l-am primit, va fi ghidul meu. M-am apucat din nou de un fel de dietă și sper să nu mai fiu tentată. Oare o să reușesc? Sper să fiu sirenuță la vară! 😁 >

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia