Ruj roșu pe buze. Tu când folosești ruj roșu?







Mereu auzi: "Orice femeie trebuie să aibă o rochie neagră în garderobă". "Orice femeie trebuie să aibă un parfum de calitate". "Orice femeie trebuie să aibă o pereche de pantofi stiletto".

Părerea mea este că e absolut necesar ca orice femeie să aibă un ruj roșu. Când îți pui ruj roșu pe buze te simți frumoasă, puternică, atrăgătoare. Acest ruj are o putere magică care face orice femeie să se simtă incredibil. 

Personal, nu folosesc des rujul roșu, dar îl am acolo pentru evenimente speciale și pentru a mă simți în siguranță. În zilele normale sunt nude, roz, piersică, dar uneori sunt roșu și asta mă face să mă simt femeie. Rujul roșu folosit în exces, bineînțeles, devine comun și își pierde din magie. 

Tu cu ce ocazie ai folosit ultima dată rujul roșu?

Foto; Unsplash




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia