Prea multe sau prea puține?


Amalia are aproape 10 luni. De când s-a născut și până în prezent i-am făcut mii de poze. Niciodată prea multe. Niciodată destule. Nu o să uit prima ei poză din maternitate. De fiecare dată când o văd îmi amintesc de bucuria, fericirea, împlinirea pe care am simțit-o atunci. Am poze din fiecare zi a vieții ei. Când și-a ținut prima dată capul, când a zâmbit prima dată, când s-a rostogolit prima dată, când a stat în fund prima dată, etc. Sunt amintiri unice, minunate, clipe care niciodată nu se vor întoarce. Ador să îi fac poze, ea deja știe când urmează și stă frumos la poză😁 Peste ani voi fi foarte fericită să le privesc și să îmi amintesc de fiecare etapă din viața ei.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia