De ce iubim cosmeticele?




Ca orice femeie sau ca majoritatea femeilor, ador cosmeticele. Am o tonă și tot îmi cumpăr. Din câte știu, o mască de față în plus, nu a omorât pe nimeni, încă. 😁 De ce le iubim? Pentru că ne fac să ne simțim bine, frumoase, unice, magnifice. Un pic de rimel, un blush, un balsam de buze și deja ești o altă persoană. Da, da. Frumusețea naturală e cea mai apreciată, bla, bla, bla. Hai să recunoaștem! Faptul că te aranjezi un pic nu îți deteriorează frumusețea naturală, ci o pune în evidență. 

O cremă hidratantă, un fond de ten bun, un blush, fard, rimel și un ruj te pot face să te simți invincibilă. Nu mai am timp și câteodată nici putere pentru un makeup elaborat, dar încerc să fac câte ceva înainte să ies din casă. 

După testarea mai multor branduri mi-am dat seama cât e de important e să ai cosmetice de calitate și de ce vedetele au ten ireproșabil, sau de ce uneori machiajul tău e departe de cel dorit. Am testat produse naturale, pe bază de plante, cică,  care mi-au făcut mai mult rău, am testate produse ieftine, scumpe, autohtone, dar în final am ajuns la L'Oréal Paris de care sunt foarte mulțumită. 

Rujul e minunat, rezistent. Fondul de ten și cremele de zi și noapte sunt minunate, scumpe, dar eficiente. Ador toată gama lor și sunt sigură că o să rămân fidelă. 😁 Mă fac să mă simt foarte frumoasă și îmi dau o stare de bine.

Acum că beneficiez de cele mai bune "instrumente", promit să nu mai ies din casă fără să folosesc măcar un rimel și un balsam de buze. Trebuie să devină o obligație.

Foto: Google

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia