Da tu ce faci toată ziua?


De câte ori ai auzit această întrebare? De mai multe ori decât trebuia, sunt sigură. Sunt persoane care cred că dacă ești în concediu de maternitate, toată ziua citești reviste, bei cafea, te relaxezi și îți bucuri inima cu un bebe pufos. Partea cu bebele pufos, e adevărată, dar 10 minute, cât nu urlă, te mușcă, aruncă cu mâncare, vrea în brațe, te călărește și muuulte altele. O zi cu bebe decurge așa. Trezire, uneori pe la 8, ín zilele norocoase pe la 9-10. Schimbat bebeluș, mai exact fugit după el, ca să îl poți schimba. Mers în bucătărie, papa bebe.  Prima dată trebuie să pape ea, altfel se transformă într-o panteruță. După încerc să mănânc și eu ceva printre mârâieli. De cele mai multe ori, reușesc. Cafeaua o fac neapărat cu bebe în brațe, cu nenumărate tentative de a îmi cana. Bun! Repede spălat pe jos și măturat, întins covorul de joacă. Se ia cafeaua, bebele și se merge în sufragerie. O tonă de jucării pe jos și bebele pus la joacă. Cică urmează vizionarea știrilor și savurarea cafelei. Dar urmează calărirea mămicii, îmcercarea de a ajunge la cana de cafea și rosul telecomenzii. A trecut 1 o oră jumătate, două. Nani. Legănat și liniște pentru o oră, rup internetul. Se trezește albinița. O plimbare afară urmează și se finalizează cu cumpărături de abia urc scările cu ea în sistem și câte o plasă în fiecare mână. Începe adevărata distracție. Pus la spălat, măturat în restul casei, pregătiti prânzul pentru bebelina și dacă am ce, mânânc ceva, dacâ îndur până vine soțul. Toate astea în timp ce Amalia își pierde răbdarea în scăunel și încep să îi dau lingura de lemn, capace, strecătoare, sticlă de plastic, spatula, poate va sta cuminte până termin.  Servirea mesei bebelinei și pisicii, am uitat de ea😁 Eu mai îndur foamea. Ora 16:00. Yuhuu! În curând apare soțul! Bucurie mare. Viata e mai frumoasă  Apare speranța în sufletul meu.  Mâine o iau de la capăt. Deci, ce spuneți? Vă place concediul meu?'😁

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Infrashpe Oradea. Un nou mod de a slăbi.