Cumpărături inutile pentru bebe




Cât de repede trece timpul! Mai avem câteva zile și pufoasa mea împlinește 10 luni. 10 luni au fost destule să îmi dau seama ce cumpărături inutile am făcut pentru ea.
1. Cântar
Cântarul mi-a dat bătai de cap în primele luni de viață ale lui bebe. Pe lângă că e complet inutil este și aducător de stres. Știm toate mămicile, pe săptămână trebuie să ia minim 120 gr. În prima lună minim 750 gr. La 6 luni trebuie să își dubleze greutatea de la naștere și tot așa. Ce am făcut eu? Am cântărit-o pe Amalia în fiecare zi în prima lună. Era nevoie? Clar, nu! Deci, un sfat prietenesc! Nu vă cumpărați cântar. Oricum mergeți lunar sau la două luni la control. Bani irosiți, iar cântarul stă acolo și adună praf. >
2. Biberoane
Mi-am cumpărat vreo 6😁 De ce? Nu știu. Probabil ca să fie acolo. Le-am folosit? O singură dată și atunci așa de probă.
3. Multe haine 0-3 luni
Am cumpărat mult prea multe și pe unele Amalia nici nu le-a purtat. Unele de noi nu i-au venit. Bebei iau repede și mult în greutate în acele luni și cel mai bine cumperi când ai nevoie.
4. Scutece nr 1
Am cumpărat și i-au fost bune o săptămână. O strângeau și îmi păreau incomode. Normal că am cumpărat două baxuri, noi am trecut repede la nr 2 și celelalte le-am dat unei prietene cu un bebe mai mic.
5. Pătuț
Nu a dormit niciodată în el. De la naștere și până în prezent doarme cu noi în pat. Abia acum devine folositor. Îl folosim pe post de țarc, dar nu pentru prea mult timp.
Cam astea sunt lucrurile care îmi par mie inutile. Bineînțeles fiecare copil e e diferit, depinde dacă e alăptat sau nu și fiecare părinte decide cum vrea pentru copilul lui.
O zi frumoasă! 

Foto credit: Pixabay

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia