Ce te face fericită?

Avem o viață agitată, stresantă și plină de griji. Ne dedicăm celor din jurul nostru și de cele mai multe ori, uităm de noi. Bineînțeles că e bine să ai un soț fericit și copil fericit, dar nu te pune locul doi. Am auzit recent: "Atunci când ai un soț și copil, tu nu mai exiști, te gandești prima dată la ei, lași lucrurile și momentele pentru tine pentru mai târziu". Total greșit! Sau cel puțin părerea mea. Trebuie să ai grijă și de tine, trebuie să îți oferi momente de liniște și fericire. Acum sigur cineva o să îmi sară în cap. Cum pot eu ca mamă să fiu fericită și liniștită fără copilul meu lângă mine? Foarte bine! Înainte să fiu mamă, sunt femeie, am pasiunile mele, visele mele, dorințele mele. Am toanele mele, plăcerile mele, viciile mele. Mă dedic 90% familiei mele, dar sunt egoistă și vreau 10% doooar pentru mine. Ce mă face fericită? Cafeaua bună, băută singură citind o revistă. Sesiunea de pensat-vopsit când stau așteptând să acționeze vopseaua, singură, meditând, cititul unei cărți bune. Vizionarea unui film, creme de corp care miros bine, ieșitul în oraș cu prietenele, un vin bun de coacăze pe care să-l beau privind apusul. Un buchet de flori luat de la piață, ieșirile la piață îmi fac foarte bine. Orice timp petrecut cu mine, este minunat și mă face fericită. Trebuie să îți faci timp pentru tine! Și da, trebuie să ai un soț care te susține și nu crede că femeia e menită să aibă grijă de copii și să facă treburi în casă. >

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia