Câtă apă trebuie să bea bebe?

Odată cu începerea diversificării, începi să te întrebi cam câtă apă trebuie să bea bebe. După ce am citit și am întrebat în stânga și dreapta și am primit diferite păreri am ajuns la o concluzie. Exact cât vrea el. 😁 La început îi puteți da cu lingurița. Mai mult e de distracție. După mâncare 2-3 lingurițe de apă sunt suficiente.  Pe măsură ce măriti cantitatea de mâncare și diversificați feluri oferite puteți oferi mai multă apă. Prima dată i-am dat Amaliei apă cu lingurița, după am trecut la cana cu cioc, cu care nu ne-am înțeles și.astfel am ajuns la cana 360, care este excelentă. O recomand, doar datorită acestei căni, Amalia a învațat să și cum să bea apă. La început puțină și rar, dar cam de 2 luni, ziua bea doar apă și țiți a rămas programată seara și noaptea. Sigur se mai îneacă și mă sperie, dar e foarte important să bea apă și să facă asta singură. Nu a învățat așa dintr-o dată, ci treptat și cu multă răbdare.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Refuzul mâncării în timpul erupției dentare

Mucii și erupția dentară. Au vreo legătura? Mit sau adevăr?

Am născut acolo: Loredana Iordache, Suedia